ZWROTY I REKLAMACJE
Polityka zwrotu towaru lub odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, bez konieczności podawania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączony do przesyłki formularz zwrotu lub napisz własne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Biolive Innovation
u. Bohdana dobrzańskiego 3
20-262 Lublin
Do paczki z oświadczeniem/formularzem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
W przypadku chęci odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną prosimy o przesłanie oświadczenia woli w formie maila na adres biuro@bioliveinnovation.pl.
Termin do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części,
- w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.
Termin do odstąpienia od umowy o świadczenie usług droga elektroniczną wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zakupiony towar/usługę, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego www.bioivedrops.pl prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej w trakcie trwania sezonowych akcji promocyjnych (np. „Black Friday”) Klient może odstąpić jedynie od całości Zamówienia.
Polityka reklamacji
Jesteśmy zobowiązani oraz dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Państwu towar oraz realizować usługi bez jakichkolwiek wad.
W przypadku zauważania niezgodności towaru/usługi z umową prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza reklamacji zamieszczonego poniżej i odesłania go - wraz z towarem, jeśli dotyczy - na adres:
BIOLIVE INNOVATION SP. Z O.O. ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin
lub na adres poczty elektronicznej: biuro@bioliveinnovation.pl
Towar należy odesłać na adres: BIOLIVE INNOVATION SP. Z O.O. ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin. Dołączenie dowodu zakupu ułatwi nam procedowanie sprawy.
Jesteśmy zobowiązani do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Prosimy upewnić się, czy w formularzu reklamacji wpisali Państwo prawidłowe dane kontaktowe - abyśmy mogli sprawnie i bezproblemowo poinformować Państwa o zakończeniu procesu rozpatrywania reklamacji.
Więcej szczegółów o procesie reklamacji znajdziecie Państwo w Regulaminie naszego Sklepu Internetowego, dostępnym nieprzerwanie na www.biolivedrops.pl